LIDL garancia – ügyintézés, infok itt!

A Lidl garancia kétféle időtartamra szólhat: 3 vagy 5 év a vásárlás napjától számítva. A garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumok:

  • A vásárlást igazoló nyugta
  • A termék maga
  • Esetenként a termék doboza vagy használati útmutatója

A Lidl honlapján található információ alapján a következőképpen intézheted a garanciális ügyeket:

  • Online űrlap kitöltése a Lidl honlapján [Lidl Magyarország kapcsolatfelvétel]. Itt meg kell adni a szükséges adatokat, mint például a neved, címed, telefonszámod, a termék adatait (cikkkszám, vásárlás dátuma) és a hiba leírását.
  • Telefonos ügyfélszolgálat hívása a +36 80 020 534 telefonszámon. Az ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8:00-18:00 óra között, szombaton pedig 8:00-15:30 óra között elérhető.

A Lidl garanciája a termék kicserélésére vagy kijavítására jogosít. Pénzvisszafizetésre csak abban az esetben van lehetőség, ha a cserére vagy javításra nincs mód.

Fontos megjegyezni, hogy a Lidl garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra.

Bővebb: LIDL garancia